Datum: 1 december
Tid: 9:30-11:30
Plats: Panelen kommer att ske digitalt via Zoom.
Moderator: Tarja Kälvelid
Kompetensbehov
För att möta företagets behov har vi valt att koncentrera workshopen till tre områden:
- Finansiell planering och ekonomistyrning med fokus på lönsamhet.
- Erfarenhet av att operativt leda organisationer och personal i förändring.
- Taktisk affärsutveckling och förståelse av scenarioplanering.
Ange vilket område du kan bidra inom och motivera på vilket sätt din kompetens gör bäst nytta.
Sista anmälningsdag 15 november.
ZYNC är specialiserade inom CRM system och utgår alltid från verksamheten hos kunden. Målgruppen man vänder sig till är tillverkande bolag med internationell verksamhet och många säljare i såväl Sverige som utomlands. De jobbar främst med kunder som omsätter mellan 500 mnkr och 5.000 mnkr. Företaget har ingen VD utan de är tre delägare som samtliga är delaktiga i kundresorna. Man har under flera år haft en ambition att växa men har utmaningar med att hitta rätt personal med rätt kompetens samt verkligen hitta de rätta kunderna. De har idag kontor i Göteborg och Kalmar.
Läs mer på deras hemsida.
Värd för aktiviteten
Tid och plats
Datum: 2020-12-01Tid: 09:30 - 11:30
Plats: Digitalt i Zoom, ,
Karta Otillgänglig
Anmäl dig
Anmälan är stängd för denna aktivitet.