Datum: 25 februari
Tid: 11:00-13:00
Plats: Digitalt via Zoom.
Moderator: Johanna Holmström
Process: Språngbrädan fokus kapital
Kompetensbehov
För att möta företagets behov har vi valt att koncentrera workshopen till följande områden:
- Prisstrategi
- Digital marknadsföring
- Influencer marketing
- Ekonomi
- Sälj
Om Clean Food
Clean Food erbjuder individuellt anpassade matlådor innehållande minimalt processade, färska råvaror . Matlådorna kommer vakuumförpackade hem till dörren och har en hållbarhet på minst 5 vardagar. På www.cleanfood.se kan kunden själv komponera sina matlådor och välja komponenter och volym, samt se beräknade näringsvärden för varje komponent och matlådan som helhet.
Kunderna är privatpersoner, främst atleter och hälsomedvetna personer som de har valt att initialt rikta in sig på. Det finns goda möjligheter att expandera försäljningen till gym, träningsanläggningar, företag mm. när de har uppnått en viss varumärkeskännedom.
Idag har de sålt runt 5000 matlådor till privatpersoner som hämtat upp sin mat på deras samarbetskök på Kortedala Torg.
Sista anmälningsdag: 2021-02-14
Värd för aktiviteten
Tid och plats
Datum: 2021-02-25Tid: 11:00 - 13:00
Plats: Digitalt i Zoom, Digitalt i Zoom,
Karta Otillgänglig
Anmäl dig
Anmälan är stängd för denna aktivitet.